AVG LinkScanner 2011 10.0.1204a3402
AVG LinkScanner 2011 10.0.1204a3402
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


AVG نسخه رایگانی از نرم افزار AVG LinkScanner 2011 10.0.1204a3402  ارائه کرده است که در هنگام گشت و گذار در وب سایت‌ها و یا انجام جست و جو به طور بلادرنگ صفحات وب را اسکن می‌کند.LinkScanner که در حال حاضر بخشی از بسته نرم افزاری رایگان AVG است پیش از ورود به یک صفحه وب آن را جست و جو کرده و در صورت ناامن بودن آن به کاربر هشدار می‌دهد. این نرم افزار هم‌چنین یک رتبه‌بندی امنیتی نیز برای نتایج جست و جو در گوگل،یاهو و MSN نمایش می‌دهد بدین صورت که در کنار نتایج امن یک تیک سبز رنگ و در کنار نتایج ناامن یک ضربدر قرمز قرار می‌دهد. توضیحات بیش‌تر در مورد لینک‌های ناامن در یک پنجره جدا ارائه می‌شوند.

LinkScanner حتی لینک‌ها و bookmarkهای درون ایمیل‌ها و چت‌ها را نیز پیش از باز شدنشان اسکن می‌کند. ضمنا جستجوی هر صفحه به صورت مجزا صورت می‌گیرد و در نتیجه اگر حتی یک صفحه از سایتی مشکوک باشد هنگام باز شدن همان صفحه خاص پیام اخطار نمایش داده می‌شود.
البته نرم افزارهای دیگری نظیر McAfee SiteAdvisor نیز وجود دارند که تنها بر روی یاهو کار می‌کنند و گوگل نیز برای نتایج جست و جوی خود پیام‌های امنیتی صادر می‌کند اما مزیت LinkScanner آن است که برای همه موتورهای جست و جو عمل می‌کند.




امتیاز شما به این مطلب:

 ( امتیازها: 0)


سریال :

رايگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: